Aandacht voor je merk en je positionering, voelt misschien soms als een luxe. Als iets dat je oppakt als je er de energie voor hebt, geld of ruimte op je to-do lijst, om aandacht te besteden aan een waardevolle investering voor je bedrijf. Je positionering staat misschien ook niet bovenaan je lijst als je moet…
In de praktijk ben je als zelfstandige niet alleen druk met je product(ie), maar ook met alles wat ervoor nodig is om het kunnen realiseren, oftewel ondernemen. Hoe mooi zou het zijn als je ook goed rond kan komen met het doen wat je het leukst vindt om te doen? Je bedrijfsresultaat is een spiegel…
Als ondernemer rol je soms in dingen. Het werk komt op je af en je duikt erin. Echter ontbreekt het dan vaak aan tijd (of je neemt niet de tijd) om een pas op de plaats te maken om te kijken en te onderzoeken wat je nu met je eigen bedrijf wilt. In een coachingsgesprek…
Als creatief ondernemer zit je vaak vol met ideeën, vind je veel dingen leuk en kun je meerdere dingen. Het is soms moeilijk om dit terug te brengen naar datgene waarom je bekend wilt staan, je specialiteit. Met name als je wilt groeien met je bedrijf, is dit een belangrijk punt van aandacht. Dit is…
Online marketing wordt steeds belangrijker in het bedrijfsleven, zo bleek het aantal Nederlandse Linkedin gebruikers met 19% gestegen (Multiscope) en was Instagram nog nooit zo populair als tevoren (Dutch Cowboys). De afgelopen jaren is er in toenemende mate sprake van digitalisering in de creatieve sector en daarom wordt online marketing ook steeds belangrijker. In dit…
Het begin van een nieuw jaar is eigenlijk een standaard moment om stil te staan bij het afgelopen jaar en je (vaak niet-haalbare) voornemens van het komende jaar. Maar eigenlijk kun je reflecteren en dromen op elk moment van het jaar. In deze blog een methode waarop je dat zou kunnen doen. Pak twee blaadjes…
Ik ben een aardig en behulpzaam mens. Ik help bijna altijd moeders met kinderwagens in de tram bij het uitstappen. Bijna. Soms heb ik maar 2 minuten de tijd om mijn trein te halen. Dan sta ik dus al klaar bij de deur met mijn hand op de knop om hem te openen.
Mensen kopen van mensen. Het maakt niet uit wat je verkoopt, maar dit is het geval. Mensen kopen van mensen en daarom is een persoonlijke merkopbouw ook zo belangrijk. Natuurlijk is geld verdienen niet waar het alleen om draait, maar het is wel belangrijk om over dit principe na te denken en je eigen merk…
Deze site gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren. We hopen dat dit ok voor je is, en anders kun je het uitschakelen als je dat wil. AccepteerLees meer
Privacy en Cookies beleid
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.